Honey, i`am back!

Tack gode gud att jag inte tjänar pengar på att blogga, för i så fall hade min plånbok varit jävligt tunn.
Har inte bloggat sen innan nyår, så det blir svårt att skriva om allt jag gjort, men i storsett har det varit bra.
Har äntligen skaffat facebook, vet att jag är väldigt seg, men min ursäkt är att jag knappt är inne på datorn som ni kanske redan vet - bortsett från plugget genom datorn-. Disatans utbildningen börjar nu gå mot sitt slut, ska faktiskt söka till folkhögskola i höst, är väldigt förväntansfull inför det. Men en sak jag är ännu mera förväntansfull till är att jag ska gå på en utbildningskurs på stockholms tillskärarakademin - Längtar -.

Just nu står tvn på kanal fem - i väntan på despret och christine - och pogrammet "den rätte för Rosing" är, nåt jag stör mig på är att en kille på 19 år fortfarande är kvar, jag menar han är ju fortfarande väldigt ung, har säkert inte mycket erfaranhet av livet och är med i en tävling för att vinna Rosings hjärta, hon är ju ute efter något seriöst. Rosings dotter skulle passa bättre med honom, hon är 15 och han 19, det är bara 4 år i mellan dom, mellan han och Rosing är det 15 år. Visst så spelar åldern ingen roll, men han är så pass ung, är han redo för familjelivet? But who knows maybe they are perfect for each other.

Ska banne mig försöka hålla den här bloggen i liv! ska göra mitt bästa att skriva så ofta jag bara kan!

Puss Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0