- Waiting

Ja den största delan av dagen spenderade jag på djursjukhuset i Bagarmossen. Våran lilla Flisan såg inte ut att vara så kry, så vi valde den säkra sidan och åkte in med henne. Mesta av tiden satt vi bara och vänta, - jag, pappa och mamma - men vi träffade på en jättetrevlig tjej, så vi fick tiden att gå rätt snabbt genom att prata om både de ena och de andra. Lilla Flisan fick stanna över natten för yttligare prover, så förhoppningsvis får hon komma hem imorgon, saknar henne redan.
Det var väldigt kul att se Bagarmossen igen, - jag födes och bodde där tills jag var 10 år - dom hade byggt väldigt många nya höghus där. Ett höghus var så otroligt snyggt, vill bo i den! Mycket var annorlunda, men allt som allt var det samma vanliga Bagis. Mamma fick lite hemlängtan när vi var där, men det är inte så konstigt eftersom hon har bott där den största delen av sitt liv. Inte mycket mer har hänt idag. Men nu ska jag nog ta och lägga mig, imorgon ska jag till handen och träffa Jim, tror vi ska ta oss en fika.  

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0