Shopingbag

Idag när jag gjorde mig iording för att åka till handen märker jag att min plattång gått sönder - gahh -, så dagen började med att jag var rätt förbannad. Jag fick skjuts in till handen för mamma och pappa skulle tartuera sig, pappa tartuera ett vikingasvärd med en omslimgrande orm runt på underarmen, mamma tartuera en trärot som var formad som en orm på foten, bådas blev skitsnygga. - Förresten så är man själv tartuerad nu, en blomma på handleden, som var en systertartuering - aja hursomhelst så mötte jag Denise i Handen och shoppingen började, för mig blev det en ny plattång, en underbar jacka, jag och Denise köpte en bröllopspresent till vår käraste storasyster som gifter sig i juni, väldigt nöjd med den. Jag såg två par underbara skor men köpte dom ej, men nu är det det enda jag kan tänka på, så blir att åka imorgon och köpa dem.
Har pratat med Anna idag så vi har planerat lite till tovis födelsedag. Längtar!!
Haha Tova idag träffade vi "Maja" den 12:e mars år 2009, haha Tova ja det är otroligt nog Mars.
Men nu ska jag forsätta titta på "criminal minds".

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0