Right where they belong.

Sådär ja, nu har jag köpt mina underbara skor! precis som jag skrev igår att jag skulle göra!
Sen blev det även en väska som jag bara inte kunde låta bli att köpa. Men nu ska jag ta ett litet uppehåll med shopping tills på torsdag då jag och Anna ska in till stan, haha som jag kanske har tjatat om ett tag nu, men men det får ni vänja er vid. Sökte in till två folkhögskolor idag, väntar spänt efter intervju med dem.
Just nu pratar jag med Anna, men hennes mamma ringde så hon koppla ifrån mig ett tag, men känns som om hon kanske har glömt bort att jag är på andra linjen haha har väntat ett tag nu.
Ska snart lägga mig och läsa min fängslade bok, ska upp tidigt och jobba imorgon - kanske ni inte visste? har ett jobb 10 timmar i månden som ledsagare -, vi ska åka in till stan och gå på bio. Sen blir det hem, fixa iordning sig och dra ut med Tovi. Godnatt på er!

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Nu har du blivit slapp igen ler

Blogga på.

(Snygg design)

2009-03-18 @ 18:03:03
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0