only one week from here.

Har precis pratat med min käraste Anna, idag är det exakt en vecka tills hon kommer, längtar något otroligt, hoppas att den här veckan kommer gå snabbt. Dagen efter Anna har kommit ska vi gå på stan och titta på en present till Tovi som fyller 19 år snart - den 20:e mars för vara exakt - sen ska vi även strossa runt och kolla på kläder till oss själva. Längtar verkligen efter att shoppa med Anna, var så länge sen nu.
Idag ska jag på bio med mamma och Denise, vi ska se "männ som hatar kvinnor", har hört att den ska vara väldigt bra. Både mamma och Denise har läst boken, känns lite tråkigt att jag ej har gjort det, men men tar mig nog an den snart. Men just nu läser jag "Twilight" på svenska heter den "om jag kunde drömma", har sett filmen och den ÄLSKADE jag, och ni vet vad man säger : boken är alltid bättre en filmen. Det är verkligen alltid så, fast tycker att dom har fått med mycket från boken i filmen ändå.
Nu ska jag ta och hoppa in i dushen - vi har faktiskt ett helt nytt duschrum nu, skit snyggt och fräscht är det, love it! - och sen ska jag göra mig iordning för bion.

Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0