Oh happy days!

Ok vet att jag ej har skrivit på ett tag men min söta Anna har varit hemma så all min tid har gått åt henne och att fira Tovis födelsedag! Födelsedagen var hur rolig som helst, - förutom att man blev utkastad från krogen och plus att det var svindyrt där - verkligen ett minne för livet! Lördagen var vi på Roj-teatern som visade uppsättningen Peter Pan. Hur bra och rolig somhelst! Rekomenderar att ni ska ta och se den! Ja Det har varit en fartfylld och underbar vecka! Och nu har vi även bestämt att Anna ska komma hem igen lite mer om en vecka bara, längtar! då blir det även att fira Tintin som fyller 18 år.

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

åååååå ja längtar så tills jag kommer, vil komma hem nu på stört ! Älskar å saknar dej så gumman <3

2009-03-27 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0