Always.

Denna vecka har varit lugn, fast har haft fullt upp ändå. I torsdag va jag i handen och fikade med Jim - föredetta fästman -, det var riktigt trevligt. Känner att jag behöver honom i mitt liv på ett eller annat sätt, och det här sättet funkar faktiskt riktigt bra. Känner att jag har fått tillbaka en väldigt nära vän, vilket fyller mitt hjärta. Även om jag har varit ledsen och arg på han, så har jag ändå saknat hans sällskap väldigt mycket. Efter fikan så åkte jag in till söder och möte upp mamma, sedan gick vi till doktorn min. Det var väldigt jobbigt, men är ändå nöjd med vad vi kom fram till, visst det kommer bli tungt men det är något jag måste göra för att få den starka viljan till att bli frisk. Så jag hoppas på det bästa!
I fredags städade jag och syster huset - vilket har betalat Annas biljett hem -, sen kom lilla systerson hem till oss, det blev en riktig "framför tvn mys kväll".  Kom hem från jobbet för ett tag sedan, så nu ska jag fixa lite med jobbpapper och sen får jag se hur kvällen blir.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0