Smile for the baby

Så i lördags så firade vi Anna att hon fyllt 20 år. Det var en jätte rolig kväll, fast framåt småtimmarna blev det lite rörigt, men ska inte gå in på detaljer, men fall man bortser från allt det röriga så hade vi en super härlig kväll.

Nu är det inte långt kvar till min syster ska gifta sig, ska bli så spänande - jag kommer antagligen att storböla -.
Eftersom jag såg att min syster hade nu berättat detta i sin blogg, så tänkte jag att det kan jag då också göra. Jag ska bli moster igen, är något så otroligt lycklig över det. kan knappt vänta tills lilla beben kommer, ååååå. År 2009 är ett händelserikgt år för min syster, Hon har taigt körkort, ska gifta sig och väntar sitt andra barn!! Min systerson Jay är överlycklig att få bli storebror, haha för ett tag sedan när jag skulle krama min syster hejdå, så skrek han " Akta magen, akta bebisen Vanessa!!! ". Är så glad för syster skull att jag nästan bara vill skrika ut min glädje! fast det skulle nog inte grannarna uppskatta särskilt mycket.
Men nu ska jag nog ta och dejta John Blund ett par timmar, natti natt!

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: bridezilla-gravid storasyrran

puss på dig... ses imorgon puss puss

2009-06-02 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0