Times go by.

Idag, den första april, var det ett år sen jag och jim gjorde slut, kan inte förstå hur snabbt tiden har gått. Men är glad hur allt blev tillslut, hade aldrig trott för ett år sen att vi skulle vara så bra vänner som vi är nu.

Inte långt kvar tills Anna kommer hem nu! längtar längtar längtar!!! Sen så är det Tintins födelsedag, 18 år!  vår lilla pojk blir en vuxen man nu! Hoppas verkligen att lördag blir en lyckad kväll. har sett fram imot den rätt länge nu. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa lite nytt för kvällen. Var i stan i måndags för att betala Annas biljett. Så jag och Denise tänkte att vi kunde ta en snabb tur genom några affärer, det slutade med en ny tunika Svart/grå med zebra mönster, armband, halsband och ögonbrynsskugga. Men vad kan man göra om man bara älskar att shoppa!
Vi fick hem lilla Flisan från sjukhuset, men det är sådär med henne. Vill bara att min lilla kika ska bli frisk!
Nä nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0