It's a simple fact

Idag har jag varit med systerystarna på brudkläningsjakt. Det var så många vackra kläningar att jag skulle vilja gifta mig bara för att ha en anledning till att köpa en strålande häpnadsväckande kläning! Ann-Sofie hittade en som passade henne perfekt, hon var så vacker! Den blev en lavendellila siden kläning - lila har ALLTID varit Annsos färg-, man såg på henne att hon var riktigt nöjd.
Igår var jag på intervju på Alma folkhögskola, det verkar vara en väldigt bra skola. Men han jag pratade med tipsade mig om folkhögskola på distans - eftersom han visste hur bra distans funkar för mig, och även för att jag gillar det -, så har kollat runt lite, ska titta närmare på saken ikväll och kanske till och med söka dit.
Nu har jag en plats på sthlms tillskärarakademin! Det känns oförklarligt spännade och underbart att börja där!! jiipie!
Imorgon ska jag träffa Jim, förhoppningsvis blir det bra väder, för då ska vi åka in till nån park och fika, annars blir det att hitta på något annat.
På söndag så är det Johans studentskiva att gå på.
Om exakt en vecka så är min Anna hemma!

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0