- To live and die by our own rules

Sådär ja nu har jag en ny blogg :)

Anledningen till min nya blogg, fins inte direkr någon andledning egentligen. Men har aldrig riktigt gillat namnet på min förra.

Så nu ska jag verkligen försöka att skriva mer, nu när jag har en ny :)

Imorgon så åker min kära systeryster på sin tågluffning genom Europa, har blandade känslor för det, visst så är jag glad för henne, för hon kommer att ha det kul och det kommer säkert bli en minnesvärd resa för henne. Men är ledsen att hon åker för att jag kommer sakna henne, och hönsmamma som man är, så kommer jag oroa mig, för att nåt kommer hända. Men försöker tränga bort alla negativa tankar, (är också avundsjuk, vill också luffa genom Europa ju)

Boys jag drar mig ;)

Kommentarer
Postat av: storasyrran din

hänger jag här istället. puss o kram

2008-09-06 @ 13:59:38
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0