- two in one.

Ett citat jag verkligen fallit för: "Love is friendship on fire".

I lördags så åkte jag och Tova (senare kom även Nicko) till hennes ex Rikard, vars kompis peter som hade en mindre fest.
Vi kanske inte var med världens roligaste men vi hade det kul ändå :) , Jag och tova var oslagsbara på singstar! Vi blev slagna typ två gånger och då var det bara med typ 100 poäng, men när vi vann så vann vi med typ 1000-2000 poäng! Tova vi rockade!

I söndags (igår) så var det filmkväll med Tova och pojkarna (Johan och Tintin). Vi kollade på "Awake"  som är en av dom bästa filmerna jag vet, senare blev det "arkiv-x" filmen. Den hade vi en mindre diskussion om, vi hade förväntat oss att det skulle handla om något mer övernaturligt, men där hade vi fel. Senare blev det skitsnack på Tovas altan :)

haha när jag och Tova skulle upp till centrum för handla för filmkvällen, möte vi en liten kille och tjej som behövde hjälp att ta ner sina cycklar från en trappa, och den lilla killen var bedårande, efter vi hade hjälpt honom ropade han "Hej då sötnosar!"
Senare när vi var i centrum träffade vi på honom igen, och han kaxade lite mot Tintin och Johan :) och när vi skulle gå ropade han på mig och Tova, bad oss att böja oss ner, ställde sig på tå och gav mig och Tova en varsin puss på kinden, sedan ropade "hejdå sötnosar" haha ett riktigt litet charmtroll var han :)

Nu är det inte långt kvar tills jag far till Norrland! Längtar!

Boys jag drar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0