- Seasons may change, winter to spring

Ångest drömmarna har kommit tillbaka. Förstår inte varför, har inte haft dom på flera månader.
Kan det vara för att jag börjat slarva? eller för det är dags att träffa doktorn snart?.
Det ända jag vet är att jag vaknade med en otrolig ångest och var livrädd att drömmen hade hänt på riktigt.
När ska jag komma ur detta? eller rättare sagt när vågar jag det.
En del av mig vill så gärna, men den andra delen är livrädd för hur det ska bli.

Näst vecka så är det dags för att träffa doktorn, vill inte, alltid lika nervös för vad de kommer säga och inte säga.

Men de bra nyheterna är att vid den här tiden nästa vecka är jag i Norrland! :)


Dennis Saknar dig!

Boys jag drar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0