- I'll make it better than it ever was


" I'm alive but I'm losing all my drive, Cause everything we've been through
  And everything about you, Seemed to be a lie, A guiltless twisted lie
  It made me learn to hate you ,Or hate myself for letting it pass by, All I have to say is goodbye
  We're better off this way
"

Stämmer in så jävla bra, men då visste jag inte bättre.  Ni som känner mig, vet vad jag menar.

Sådär ja, nu är syster åkt iväg. Det är konstigt med tanke på hur mycket jag redan saknar henne. Hon har bara varit borta i några timmar, vilket jag i vanliga fall inte skulle känna saknad, men eftersom jag vet att hon kommer vara borta så länge saknar jag henne nåt hemskt. 
Jag och Denise har alltid sett varandra mer som tvillingsystrar, för det skiljer bara exakt 1 år och 1 månad mellan oss. Man märker att vi är mer som det, för fall Denise mår dåligt mår jag dåligt och tvärtom. Igår när hon hade resfeber, så kännde jag oro, och hade fjärilar i magen.

Idag så skulle jag följt med Tova och Katrin på råttutställning, men när jag vaknade var jag illamående, vilket har hållt i sig. Men hoppas det blir bättre till kvällen, det är ju lördag!

Planen med min födelsedag var att åka på kryssning, men fick reda på igår att dom höjt åldergränsen från 18 till 21 på vardagar, så den plan gick i stup, irreterande! Men bara jag är med mina kära, så spelar det ingen roll vart vi är, vi kommer ha kul ändå :)


Du är min tvillingsjäl!

Don't tell me I will make it on my own

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Nu är jag framme och mår bra. Saknar och älskar dig sinnessjukt mycket tvillingsyster. <3

2008-09-07 @ 08:28:17
URL: http://magicdez.blogg.se/
Postat av: storasyrran din

Om man åker med en person som är över 23 år på kryssningen, då går det väl bra att åka??? Muta mig lite, kanske jag, alagi o jay kan åka. Men vi behöver inte ha hyttar på samma plan.. Vi behöver inte ens se varandra, men då kommer ni med...

2008-09-07 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0