-I'll swear I'll never give in, I'll refuse

Jag älskar att designa kläder, såg en sida på Elle, där man kan skicka in en design på en kläning och vinna chansen att få vara med på Elle-galan. Känner att jag måste testa det, kanske inte vinner för finns säkert många andra som skickar in, men tänk om! åå det pirrar i hela kroppen bara när jag tänker på det!!!!

Imorgon ska jag och systrarna till stan, vi ska ha en liten systerdag, käka lunch och snacka skit. Dessutom ska Denise pierca sig, och håll i hatten nu läsare, hon ska pierca sig i bröstvårtan. Åå det gör ont att bara tänka på det, aj aj. Men syster har verkligen bestämt sig för det, haha fast vet att hon kommer vara otroligt nervös imorgon. Piercing i bröstvårtan skulle nog aldrig vara en grej för mig, men tycker att det är otroligt sexigt med killar som har piercing i bröstvårtan.

Imorgon händer även världens roligast och bästa, Anna kommer nämlingen hem till stockholm <3 har saknat henne så mycket!! Hennes tåg kommer in klockan 22:00, så jag kommer vara där och möta dom. Vi kommer att ha det så roligt i helgen!


Anna <3 Vanessa

Anna och Jag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0