- I can´t bring you back

Idag har jag pluggat rejält mycket matte, är stolt över mig själv! Men algebra och funktioner är riktigt kul faktiskt, speciellt när man får rätt.
Idag skulle jag och Tovi gå upp till centrum (eller snarare pulsa oss fram i snön) när vi kommit fram upptäcker Tova att hon glömt pengarna hemma, så det var bara att vända och gå tillbaka. haha fast vi fick oss en trevlig promenix :)

Gud så fint det är med snö, allt är så vitt och perfekt. Världen blir plötsligt så mycket vackrare när allt är vitt och istappar som ser ut som kristaller. Just nu skulle jag bara vilja fly iväg till ett förtrollat vinterland och bara få vara och bara känna lycka och inte denna sorg och saknad.

Kastanjen (ett sjukhem mormor bodde på) ringde mamma idag, dom bad henne att tömma mormors rum för att det ska komma en ny patient som ska ha rummet, men dom sa det på ett så taskigt och dåligt sätt. Stackars mamma var alldeles förtvilad. Försöker så gott det går att vara stark för mammas skull, men vet inte vad jag ska ta mig till. Det är en sån stor sorg och saknad här hemma, man känner det i luften, känns som om man kvävs.

Nu har älskade skitungens (systerson) reklamfilm kommit på internet.

Han är killen med afro vars "syster" knuffar till honom..
Filmsnutten finns under recent work  ->  see more , om den inte kommer upp på startsidan.

Willys "Milk"

Nu är det bara två dagar kvar tills  min Anna kommer! LÄNGTAR <3! Malin kunde följa med ändå, och hennes pojkvän Putte kommer också och Jocke kommer självklart också med :) Fan va kul vi ska ha det! :)

Nu ska jag läsa lite engelska sen ska jag slumra, natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0