So innocent like a delicate doll of porcelain

Dagen min började med att min älskade Anna ringde :) haha hon har blivit min personliga väckarklocka :)
Saknar dig nåt hemskt mycket Anna<3 Men om 16 dagar är du här :)

Senare åkte jag och syster (Denise) in till stan, Denise köpte en urgullig kjol och en tröja, vi åt på en kina resturang och senare gick till gamlastan i ovädret, syster hade nämnligen råkat peta bort pluppen i sin percing, så då fick vi gå till A´n´t och fixa det. Sen tog vi tåget till medborgarplatsen för att träffa mamma på södrastation. Där gick vi till sös för att hälsa på mommo.
I mina och mammas ögon hade hon blivit mycket piggare, fick en värm känsla i hela kroppen när jag såg henne le, men min moster hade varit där tidigare på dagen och då hade det inte alls vart bra med mormor. Men det går ju upp och ner hela tiden, önskar bara att det alltid skulle gå upp. Men hon ska klara det här ska ni se, hon måste göra det.


På lördag är det 11 år sen min farfar dog, det känns jobbigt, jag var alltid farfars lilla flicka. Jag är han upp i dagen enligt pappa. Även om jag bara var 7 år när farfar dog, kan jag känna ibland när jag är ledsen att allt jag vill är att sitta i hans knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0