I bought a ticket to the end of the rainbow

Även denna dag började med att min personliga väckarklocka Anna ringde :) Men jag klagar inte :)
Om två veckor kommer hon hem, fan va jag längtar, då är V.A.T samlade igen <3 Hoppas verkligen att det inte kommer dröja länge tills Anna och Jocke flyttar hem :) Ska prata med min morbror om han tar eller känner några som tar lärlingar på sina företag, då kanske Jocke har ett jobb här :) Fan va bra!

Planen var ju att Malin (hon bor i norrland också, en urgullig tjej) skulle följa med Anna och Jocke ner hit till stockholm, för att fira mig, men det har typ skitit sig :( 
För att dom ska åka ner på onsdagen den 26:e nov, och den 28:e skulle nån komma till deras skola för att dom ska pröva studentmössor, tydligen kommer bara dom en gång, så malin måste vara där då :(  Så jävla irreterande att det va tvunget att just vara en av dom dagarna när hon skulle vara här.

Imorgon ska jag nog ta och hälsa på mommo, för annars kan jag inte göra det förrens på söndag och känns att det är för långt imellan.

V.A.T <3

 Älskar att vara i mitten av er två, för då vet jag att jag är omringad av änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0