The hardest words to hear

17/11- 08


Har inte skrivit över helgen, så lite uppdatering. I lördags var släkten här (ett par styckna iaf) vi firade mig, Denise och Jay. Hade det riktigt trevligt. Min kusin Malin och hennes man Ola kom med sitt äldsta (Ofelia) och sitt yngsta (Eskil, är bara ett par månader) mellanbarnet (tyko) stannade hemma hos mormor (min moster). Det var jättekul att träffa dom, vi ses inte ofta med tanke på att dom bor i karlskrona. Hade inte träffat lillen förrens nu, han är helt urgullig. Och Ofelia hade blivit en stor flicka, så himla fin liten flicka det, haha lektanten man är så fick jag leka kurra göma med Jay och Ofelia :)

I söndags så fyllde lillprinsen (min systerson Jay) 9 år! GRATTIS <3
Den dagen åkte jag, mamma och pappa till länna för att kolla på mobil till mig. Men den jag vill ha fanns inte där, så slutade att vi beställde den från internet istället. Sen åkte vi till mormor, hon verkade bättre nu, väldigt klar i ögonen, men hon var väldigt trött så var bara där en kortis. När vi kom hem mådde jag skit, vilket jag gör nu också. Men det är ju nåt jävla förskylnings grej som går nu.

Idag gjorde jag något dumt mot mig själv, har inte gjort det på evigheter för vet att det är fel av mig, men hade en sån panik att det var den enda utvägen jag såg. Är besviken på mig själv, att jag bröt ett löfte som jag lovat mig själv.
 Allt känns bara så jobbigt nu. Får ingen ordning på mina tankar, dom bara flyger runt i mitt huvud och jag vet inte vad jag vill och hur jag känner.

En tanke som stör mig är att jag inte blir av med en känsla för en person. Vet inte varför, men föll för han, men det gick ju som det gick.
Sen finns det en som jag fortfarnade älskar, det gör jag verkligen, men vet inte om "kärlekskänslorna" finns kvar, vet inte om jag vågar gå tillbaka till det, vet inte ens om det skulle funka. Men jag får helt enkelt bara ta allt som de kommer antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0