So much to be done

Idag har varit en riktig slavar dag. Har städat hela huset, och då har jag verkligen städat, plockat undan saker, dammat, gjort rent bord och speglar, städat duschrummet och badrummet, dammsugit och skurat golven i hela huset. Fy fan vad jag var utmattad. Usch!
Efter det var det dags att plugga, det tog ju sin tid också. Men matten var rätt kul idag (trodde aldrig att jag någonsin skulle säga det).
Senare så bakade jag muffins (de blev jätte smarriga) till "släktkalaset" som är imorgon. Receptet var på 8 muffins, så tänkte att jag dubblerar det så jag får 16 men istället blev det 24 på nåt konstigt sätt. Så hoppas att släkten äter mycket nu med tanke på att vi har massa andra godsaker.
På kvällen gick jag ut på promenad med Tovi :)
Nu är jag riktigt jävla trött så ska nog nanna nu.

Saknar dig Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0