Just make a smile, come back and shine just like you used to do

Käraste Mormor, allt jag vill är att du ska bli bra igen. Det tär att se dig så här dålig. Vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. Det bästa som fanns när jag var liten var att åka till dig, och det är det fortfarande.

Har alltid velat vara som du, En kärleksfull, omsorgsfull, rolig, snäll, vacker, betämd, stark och envis kvinna. Om jag bara skulle kunna bli hälften som du skulle jag vara nöjd. Du är min förebild.

Det finns nog ingen som kan få mig att skratta som du, även om du vart dålig har du alltid haft humorn uppe.
Men du är den starkaste jag vet, du har lurat döden förr, och jag vet att du kan göra det igen.
Älskar dig Mommo, du är änglarnas ängel! <3

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0