- Happy birthday

Sådär ja, nu är man 18 år.
Igår gick jag, Tova, Denise och Johan ut på krogen, vi hade det riktigt kul, haha jag vet iallafall att jag och Tova hade det, tack för en underbar kväll! Fick världens godaste rosévin av Tova, mums mums var det! Tack gummsan.

Idag kom äldstaSyster med familj hem till oss, mellansysters pojkvän kom också :) Vi åt oxfile med potatis, smaskens.
Jay var så himla ivrrig på att jag skulle öppna pressenterna, så gjorde det innan efterrätten, enbart för han skull (A) haha.

Present lista:
- Av mamma och pappa har jag fått en skinnjacka och ska få en mobil

- Av Ann-Sofie, Alagi och Jay fick jag pengar, och Ann-Sofie hade skrivit något otroligt fint till mig i kortet, blev rörd och tårögd

- Av Denise fick jag ett par urläckra skor som kommer från Paris, ett  urgulligt berlockarmband, ett jättefint halsband, en finfin smyckehållare, en scrapbooking bok, en bok, en söt anteckningsblock liknande, en gullig spegel (som hon hade målat själv), hon hade gjort en sötsöt strut av tyg som hon fyllde med brända mandlar (hon hade lagat dem själv)

- Av båda systrarna fick jag en Barcardi limon flaska.

Tack så jättemycket för alla underbara och fina sakerna, Älskar er! <3



Äntligen 18 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0