- But I break loose

De senaste dagarna har det varit fullt upp, så har inte hunnit att gå in på datorn överhuvudtaget, men här kommer update!

Onsdag den 26 November.
Dagen började med att jag, Denise och Ann-Sofie åkte in till söder, vi begav oss till affären "lovestore" där det var fullt med roliga olika sexleksaker. Senare gick vi på en kina resturang, maten där var riktigt gott. Haha fast det bästa med den resturangen var ena kyparn, han var så himla rolig haha, man fick sig ett gott skratt. Sen var det dags för Denise att pierca sig. Det gick bra, hon sade inte ett enda knyst när dom körde igenom nålen genom bröstvårtan. Men hon var öm och hade väldigt ont efteråt. Sen vart det att gå lite i affärer och senare åkte vi hem. 
På kvällen begav jag mig in till stan igen för att möta Anna, Malin, Jocke och Putte. Äntligen var ni här!

Torsdagen den 27 November
Denna dag blev en riktig lång shoppingdag. Jag, Anna, Malin, Jocke och Putte kom till stan klockan 11, (Tova var tvungen att vara i skolan, så hon kunde inte följa med :( ) vi gick allesammans till lagerhouse men efter det gick jag, Anna och Malin i affärerna vi ville gå i och Jocke och Putte gjorde desamma. Ungefär två timmar senare träffades vi och åt på kina/sushi resturang. Där beställde vi alla buffén. Haha Putte blev rätt äcklad av min sushi haha. Vi forsatte att gå i affärer, lite senare drog Jock och Putte iväg (de skulle till någon vän till dom). Jag och Malin tappade bort Anna på H&M, efter vi hade letat gick vi till kassan och frågade fall hon kunde ropa i högtalaren efter Anna. "kan Anna sjöling komma till kassan diveded, Anna sjöling till kassan diveded" haha, då såg vi anna komma ner med ett skratt i hela ansiktet! När klockan var runt fem drog vi till ikea där Anna shoppade lite saker till hemmet. Vi var hemma runt 20:00, vi var helt sluta. Men vi hade det jätte trevligt! <3

Fredagen den 28 November
Dagen började med att Anna, Malin, Jocke och Putte kom hem till mig och vi åt frukost och sen slog vi in julklappar. Vi gjorde oss i ordning för att åka till handen där vi gick på bolaget och möte Tovi efter skolan, stackars Malin började må dåligt och spydde. Vi åkte hem och vilade, jag vaknade av att Anna och Jocke knackade på hemma hos mig. Vi tre fixade i ordning oss, senare kom Malin, Putte, Tova och Emelie. Vi beställde mat och förkrökade, jag öppnade även alla mina finfina presenter, Tack allihopa!. Senare begav vi oss upp mot bussen för att åka till Viper room. På bussen möte vi Johan och på tåget möte vi Nicko och Lukas. Sen kom vi till Viper room där vi senare träffade Anton och Klong. Vi hade det skitroligt! En av dom roligaste kvällarna på länge. Det ända som var tråkigt var att Malin och Putte åkte hem tidigt, lilla Malin mådde fortfarande dåligt :(

Lördagen den 29 November
Denna dag var en riktigt skön slappar dag. Vi köpte snacks och sedan kollade vi på tv och hade det trevligt!

Söndagen den 30 November (idag)
Idag åkte Anna, Jocke, Malin och Putte hem :( så följde med in till centralen och vinkade hejdå. Kommer sakna er, Men om en månad är jag hos dig Anna! <3 Sen tog jag det bara lungt, jag och mamma hängde upp julstjärnor.Tänk att det är första advent, gud så tiden går snabbt.


Vimmelbilder från Vipe room!

Tovi och Jag <3

<3


Emelie <3
(i röd/svart blus)

<3


Nicko och Anna <3

<3

              

Kommentarer
Postat av: Katrin

Olala..vilka snyggingar :oP

2008-12-10 @ 12:38:57
URL: http://katrinsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0