- Is it Mother Nature's sewing machine

Idag åkte jag till sundbyberg och möte mammsis där. Vi gick till en tyg affär, där dom hade alla möjliga sorters tyg. Kännde mig som hemma bland alla vackra tyger och dekorationer. Jag köpte nämligen tyg till Elle-tävlingen jag skrev om förut. Hittade exakt de tyg jag var ute efter. Metallic mörkgrått siden tyg, glänsande ljusljus grått chiffong tyg liknade, pärlvita, ljuslila och gråa pärlor. Ååå min design kommer bli så fin!!
Senare åt mamma och jag på Subway, mums mums :)
Vi var båda trötta så åkte hem direkt efter det. Träffade Tova på kvällen, vi tog vår vanliga kvälls promenix :)
När jag kom hem jobbade jag med min design. Det har varit en väldigt lugn dag men känner mig ändå helt jävla slut.

Tänker på dig Anna! <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

Helloo Vanessa!! Skulle bara säga hej!! Kram

2008-12-04 @ 17:54:54
URL: http://katrinsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0