- I would bring the sun when the rain falls down

Idag är det två veckor sen mommo dog, på ett sätt känns det som att det var jättelänge sen, på ett sätt att det hände alldeles nyss och på ett sätt att det aldrig har hänt, att mormor fortfarande lever här hos oss. Känns så jobbigt att du inte är här mormor, saknaden efter dig är så stark. Känns som om jag är nära på att brista ut i gråt hela tiden. 

De senaste dagarna har varit sega fast är ändå så himla trött och utmattad, vilket jag finner konstigt. Men imorgon ska jag på arbetsintervju iallafall, håll tummarna! Nu ska jag ta en kopp kaffe och hoppas på att bli lite piggare.

Kommentarer
Postat av: Anna

täncker på dej gumman. lycka till i dag :D

2008-12-05 @ 10:25:11
URL: http://Annasjoling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0