God took your love from me, He needed an angel so it seems

                                                          Felicia Fernström Östman - 1999 - 2009 -

Idag så spred min vackraste lilla kissemiss flisan sina vingar, saknar henne så mycket, men att avliva henne var det enda humaniska att göra, annars så skulle hon säkert att inom de närmaste veckorna få det väldigt ont, och vi kände att hon är värd så mycket mer, allt vi vill är att hon ska må bra, men det gör så jävla ont att behöva släppa taget om henne.
Vet inte hur mycket mer mitt hjärta orkar, alla jag älskar bara försvinner, först det där med Jim, sen dog min morbror Ebbe, sen dog min käraste mommo och nu finns inte min älskade lilla tös längre, och allt det hände inom ett år. Ordspråket att olyckor kommer sällan ensam, stämmer och jag hatar det! vet inte vart jag ska ta vägen. Det svarta tomma hålet som tynger i min bröstkorg bara växer och växer. Jag brukar komma på mig själv att strosa runt som en salig ande och jag orkar inte det här längre, är det här vad livet är? bara massa smärta överallt.
Faaan vad jag hatar det här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0